Screwat och Choppat: ALEKS – Andra Porten

Aleks, han som sjunger i Highwon, Sveriges egna D’Angelo (alltså d’Angelo som i hur-fet-som-helst-men-släpper-aldrig-nått, inte D’Angelo som i hej-jag-e-ett-crackhead), har haft den svenska delen av internet going nuts sen i förrgår med sin nya låt Andra Porten. Videon är riktigt bra, typ bästa svenska videon sen När Vi Glider (eller iaf sen Allt Vi Gjort), och mp3:an hittar ni hos The Soul Lounge. finns på itunes. Men om ni inte varit utan uppkoppling de senaste 48 timmarna eller rör er på helt fel delar av internet så vet ni ju redan allt detta o har redan Andra Porten på era datorer/ipods/”mp3-spelare”/telefoner/whatever, så ja behöver inte berätta för er hur bra det här är(det är hur bra som helst). Vad ni däremot inte har (än) är min Screwade o Choppade version som jag just gjort klart! Lite långsammare, mycket tyngre🙂 Haffa:

ALEKS – Andra Porten (Screwad o Choppad av petter417)

Etiketter: , , , ,

6 svar to “Screwat och Choppat: ALEKS – Andra Porten”

  1. Nino Brown Says:

    Fett! Visste inte att du var en proddare också ; )

  2. Aleks Says:

    Tung eru!!

  3. Simon Says:

    Alltså så jäääävla fett.

  4. FlavaDave2.0. Says:

    Inget dåligt som inte för något bra med sej!
    Och då menar jag såklart uppsplittringen av ILUVRNB..
    Inte låten som är hur överfet som helst!
    Kul att se att du på G peder!
    ALEKS! När kommer plattan? Jag har väntat i så många år nu!

    //FlavaDave2.0

  5. Screwat och Choppat: STOR – Lilla Shorty « OH LET'S DO IT Says:

    […] rapskiva kom ut, STORs Nya Skolans Ledare. Eftersom folk verkade uppskatta min S&C-version av Aleks Andra Porten så tänkte jag ta det här (typ) 1-års jubileet som ursäkt för att även lägga upp min version […]

  6. Screwar hela världen « B R Y T B U R K E N Says:

    […] av sina mixtapes. I Göteborg sitter Petter417 och screwar väl valda låtar från STOR och Aleks. Och tillbaks på andra sidan Atlanten har den fortfarande fjunige Megazord skruvat ihop ett […]

Kommentera

