Gucci Got Them SEK

Gucci Mane sitter ju inne, men är ändå aktuell med ett nytt mixtape, The Burrrprint 2 HD (fett omslag). Enligt Dirty Glove Bastard planerar Warner Music Group släppa det via itunes på tisdag, men jag har det redan i min ipod (whoops). So far verkar det, precis som väntat, skitfett. Hursomhelst, och nu kommer själva poängen med det här inlägget, det finns en låt där Gucci rappar att han har pengar i ett bankkonto… i Sverige!

Fyra år me alliansen o vi är alltså redan kända som ett skatteparadis.

Gucci Mane, Waka Flocka Flame, Wooh Da Kid & Shife – Shining For No Apparent Reason

FETT låt-namn btw.

Etiketter: , , , ,

4 svar to “Gucci Got Them SEK”

  1. Elias Says:

    HAHAHAHA! Han lär ju mena Switzerland men är för loufig för att veta att det inte är samma land. Vem fan droppar att man har konton i Sverige. LOL!

  2. Nino Brown Says:

    Fet frissa! Jag tippar på samma som Elias.

  3. Juice Mannen Hugo Says:

    Jag tror att han antagligen spekulerar i valutor, köpt lite optioner på den svenska kronan. Det tycker jag verkar vara den absolut mest sannolika förklaringen.
    Jag menar, jag tycker ju alltid Gucci verkar ha haft koll på geografi.

    Som förra eller förr förra året när han berättade att han köpt sportbilar från Östeuropa, det fanns antagligen en verklig förklaring till det också.

  4. sumo Says:

    Skulle nog inte tro att d rörde sig om att han köpt svenska kronor då kronan varit stark de senaste 3 åren i gämnförelse me usd, däremot, precis som elias säger, så har han nog bara blandat ihop de två länderna, Sweden/Switzerland…

    hade varit roligt om han hade droppat några lines om hur han landar me sitt privat plan, blir hämtad av sin bently och sen körd till sin bank i skattefiflarnas paradis a.k.a sverige

Kommentera

