Våta Drömmar: The Baltimore Edition

Inte nog med att den här låten går ut på att rapparna rappar om andra rappare som dom vill knulla*, o hur detta ska gå till, den är även från Baltimore!❤! Detta är det första jag hör av ngn inblandad så jag har inte koll på vem som är vem på bilden, förutom att jag vet att hon i svart tröja är Shy Lady Heroin, eftersom jag hittat ett mixtape med henne på ALLBMOREHIPHOP.COM som heter Queen Of The Streets och hon finns på bild på omslaget. Hursomhelst, vem som än rappar vad, sista versen börjar ”As I lay back, close my eyes, rubbin’ on the clit, I doze off, with dreams of a hiphop-dick” och slutar med att hon vaknar upp i en pöl, ”pussy drippin’ where I’m layin'”. En av dom andra rappar om att lämna f*ttsaft på någons skägg. Bara en sån sak.

Chyna Doll, Cash, Si-Notes & Shy Lady Heroin – Going Down

Låten hittade jag på Baltimore-bloggen govermentnames.blogspot.com

* Konceptet kan sägas bygga på Nicki Minajs låt Dreams 07, som i sin tur bygger på temat från Biggies Dreams (Just playin’)

Etiketter: , , , , , , , ,

Ett svar to “Våta Drömmar: The Baltimore Edition”

  1. Nino Brown Says:

    Hahahaa! Oooh girl u nasty, bästa taggen!

Kommentera

