Screwat och Choppat: STOR – Lilla Shorty

Nu är det snart ett år sen 2009 års bästa svenska rapskiva kom ut, STORs Nya Skolans Ledare. Eftersom folk verkade uppskatta min S&C-version av Aleks Andra Porten så tänkte jag ta det här (typ) 1-års jubileet som ursäkt för att även lägga upp min version av STORs kanske allra bästa låt, Lilla Shorty. Den har legat o skräpat på min hårddisk sen i april förra året men nu har jag ju den här bloggen så varför inte, varsågoda:

STOR – Lilla Shorty (Screwad och Choppad av petter417)

Etiketter: , ,

4 svar to “Screwat och Choppat: STOR – Lilla Shorty”

  1. FlavaDave2.0. Says:

    Överfett Petter! Kör en tredje lyssning på blast nu. Så jävla bra att inte ens mina grannar kan klaga..

  2. petter417 Says:

    lol, älskar att du hittat hit Dave

  3. Screwar hela världen « B R Y T B U R K E N Says:

    […] av sina mixtapes. I Göteborg sitter Petter417 och screwar väl valda låtar från STOR och Aleks. Och tillbaks på andra sidan Atlanten har den fortfarande fjunige Megazord skruvat ihop […]

  4. EMMA Says:

    länken funkar inte längre, kan du inte lägga upp den igen? jag älskar STOR och jag älskar din regn hos mej-chop. tack!!

Kommentera

