Hustle…Hustle…Hustle…HARD

Jag bryr mig inte om att fucking Ace Hood (Who? nä men på riktigt vem?) e med på den här låten (jag lyssnar på hans vers o tänker att ”dehär va ju oväntat bra ändå” o inser samtidigt att jag aldrig lyssnat på en Ace Hood-vers i hela mitt liv) OCH Officer Ricky, Lilla Wayne låter bra, nästan som när han var bra hela tiden, men alltså B E A T E T.

Lex Luger > ditt liv (mitt med)

Helvete jag sitter här o sittdansar o gör falska thizz-faces o vevar me armarna aaaaaa FUCK ME va tungt dehär beatet e o då har ja ändå lyssnat på denna plus various freestyles jätteofta i typ en vecka….

HUSTLE…. HUSTLE …. HUSTLE……  HUSTLE…….HARD

Ace Hood Officer Ricky Lil Wayne – Hustle Hard Remix

Etiketter: , , , , , ,

Ett svar to “Hustle…Hustle…Hustle…HARD”

  1. Juice Mannen Hugo Says:

    Jag trodde att jag gillade Ace Hood men det var visst Ace Boogie jag hade lyssnat på

Kommentera

