LET THE BODIES HIT THE FLOOR


Killa Kyleon feat. Bun B  – Bodies Hit The Floor (prod. av Lex Luger) (nedladdningslänk)

”Borde” väl egentligen ha en bild på Killa Kyleon här men har en på Lex Luger ist eftersom hey Killa Kyleon du e helt okej o så men de e BEATET som är anledningen till att jag haft detta på repeat i två dagar nu.

Men så har jag ju iofs aldrig riktigt varit särskilt uppmärksam på Killa Kyleon efter det att han och Slim Thug brukade rappa ihop i början av 00-talet, o då minns jag att jag tyckte att Kyleon var den sämre av dom två. Iallafall kom jag o tänka på den här låten från 2003 där Slim Thug & Killa Kyleon rappar om sina barn över Through The Wire-beatet. Och på tal om det beatet så finns det ett gammalt mixtape (som jag är för lat för att leta upp) från strax efter The College Dropout med Kanye-instrumentaler där Kanye själv var med o ”hostade”, o när det är dags för Through The Wire-beatet så börjar Kanye snacka massa om att det beatet o den låten e så speciell för honom o att ingen annan än han själv egentligen borde rappa över det. Asså den snubben. Well jag lyssnar hellre på när Slim Thug o Kyleon rappar om sina barn än när Kanye gnäller över lite ståltråd i munnen. Jag gick runt med kateter på benet i fyra veckor efter en operation en gång, ja har aldrig rappat en rad om det i mitt liv. Ja har iofs aldrig rappat en rad över huvud taget i mitt liv, vilket, o på pass på nu för MEDVETET-PROVOCERANDE-UTTALANDE men jag tror helt på allvar att det vore bättre om Kanye inte heller hade gjort det o istället gett alla sina beats till andra rappare… Eller jag TROR att jag tror det iaf. Hmm.

Eh att det fortfarande är Lex Luger på bilden på det här inlägget. Fuck it lyssna på den låten nu istället. Igen.

Etiketter: , , , , ,

Kommentera

