Jag Tänker För Mig Själv: ”Ja E De Bästa Som Har Hänt” – Abidaz

Abidaz & Ice – Lyser 

Abidaz, som också e känd som Chess i duon Chapee n Chess har rappat ca hur länge som helst på engelska men nu rappar han på svenska och jag älskar det. Abidaz har varit på min ”one to watch”-lista (som bara finns i mitt huvud) sen han mördade sin vers på Ba! back in Januari o han har inte gjort mig besviken än, detta e hur fett som helst, bästa rappade hooken på länge eller iaf sen Abidaz förra låt Gatan. 

Här skulle jag vilja sätta in en bild på Abidaz men det finns typ inga på google (vilket är ca exakt så mkt research jag orkar göra såhär dags), as a matter of fact så är min egna stillbild från Ba!-videon första resultatet, och de e inte som att jag kommer ens FÖRSÖKA göra googlingen ”chess”. 

BONUS: Abidaz kör Gatan live hos Ametist i p3:

Etiketter: , , ,

Ett svar to “Jag Tänker För Mig Själv: ”Ja E De Bästa Som Har Hänt” – Abidaz”

  1. Lovisa Says:

    Bra skit!

Kommentera

