Vic Mone feat. Billion Ballout – Do What We Want To

On that late-nite-kolla-igenom-mina-”favoriter”-på-youtube*-tip, och en bit bak, mellan en Eldorado Red-låt som ja tänkt blogga om i månader och mr Fierceness-on-a-hundred-thousand-trillion himself, Sylvester (no sylvester.se**) i listan hittar jag detta. Jag vet inte vilka dom e, har glömt vart jag hittade det, men det här beaten e str8 up HYPNOTIC

PS Läser nu infon på youtube o får reda på att beaten e producerad av DGainz (@DGainzBeats ) från Chicago och att han även gjort videon. *FOLLOW*

PSS Och NU slog det mig hur !!! rap-namnet Billion Bailout är. Billion Bailout!!!

~

Notes:

* Har du inte ett youtube-konto så vet jag inte vad du gör med ditt internet-rap-liv. (Samma sak gäller datpiff-konto, obviously)

** 1, Att sylvester.se fortfarande finns?? 2, Har sylvester.se tagit sitt namn från Sylvester? Antagligen va?

Etiketter: , , , , ,

4 svar to “Vic Mone feat. Billion Ballout – Do What We Want To”

  1. brytburken Says:

    Eldorado Red-videon du länka till låter jävligt bra. Låten han gjorde med Jacka för nåt år sen var jälva bra. Och den med Starlito för ett tag sen var satans bra.

    Vad ska man mer kolla in med Eldorado Red? Hur e det, e inte han nån New York-rappare som flyttat söderut o ändrat sitt sound? skumt i så fall….

  2. petter417 Says:

    har tänkt blogga om Eldorado Red ett tag för ja känner som du, ja har inget grepp om han men när ja kollar i mitt itunes så har ja ändå feta låtar med han… Men de e som att ja alltid bara minns beatsen o aldrig nått av hans rap.. Ingen aning om han e nånannanstans ifrån.

  3. Juice Mannen Hugo Says:

    Eldorado Red är en Alabama dude tokar

  4. Video: Chief Keef – Bang (BANG.bangbangbang.BANG.. bangbang. bang.) « OH LET'S DO IT Says:

    […] ni ihåg när jag hittade en asbra låt från Chicago producerat av DGainz bland mina youtubefavoriter? Nähä. Okej men detta är iallafall också producerat av […]

Kommentera

