Onda & Fejs: Volvomusik

Jag vill egentligen inte blogga om ngt utan att ha ngt att säga om det, men jag har just laddat ner det här och har knappt hunnit lyssna igenom, men, jag känner att jag kommer att ha ngt att säga om detta, snart. Ladda ner det själv så länge!

Etiketter: , , ,

5 svar to “Onda & Fejs: Volvomusik”

  1. Simon Says:

    Så kom igen nu! Säg nåt!

  2. petter417 Says:

    i will

  3. CEOPWA Says:

    Skivan knäcker..ladda hem lyssna å njut TOK!

  4. Intervju med Stockholm Inkasso + Nya låtar « B R Y T B U R K E N Says:

    […] i år hittade jag  tapet Volvomusik genom Petter417:s blog, fastnade för Pulp Fiktion, och tänkte direkt på en svensk förortsberättare som Fittja Chrille […]

  5. Östblockarn Says:

    ska skaffa mej en volvo igen efter jahört denna grymma jävla platta!

Lämna en kommentar